پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام خیالی نیست

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام خیالی نیست

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Music By Mojtaba Kabiri Called Khiali Nist

دانلود آهنگ جدید مجتبی کبیری به نام خیالی نیست

 

داری میری بدون من
یه لحظه هم نمیشینی
خیالی نیست برو اما
منو دیگه نمیبینی
دارم اون روزو میبینم
تو هم بدجوری داغونی
میخوای برگردی تو پیشم
ولی هرگز تو نمیتونی
منو تنها گذاشتی تو
دلت پیشش الان شاده
هنوز داغی نمیفهمی
چه اتفاقی افتاده
هنوز شادی کنار اون میگی
از من تو بیزاری
بذار بگذره چند روزی
ببینم چه حالی داری
میخوام فراموشت کنم
اینجوری خیلی بهترم
از کوچه هایی که با هم
قدم زدیم نمی گذرم
میخوام فراموشت کنم
اینجوری خیلی بهترم
از کوچه هایی که با هم
قدم زدیم نمی گذرم
داری میری بدون من
یه لحظه هم نمیشینی
خیالی نیست برو اما
منو دیگه نمیبینی
دارم اون روزُ میبینم
تو هم بدجوری داغونیی
میخوای برگردی تو پیشم
ولی هرگز تو نمی تونی
منو تنها گذاشتی تو
دلت پیشش الان شاده
هنوز داغی نمی فهمی
چه اتفاقی افتاده
هنوز شادی کنار اون
میگی از من تو بیزاری
بذار بگذره چند روزی
ببینم چه حالی داری
میخوام فراموشت کنم
اینجوری خیلی بهترم
از کوچه هایی که با هم
قدم زدیم نمیگذرم
میخوام فراموشت کنم
اینجوری خیلی بهترم
از کوچه هایی که با هم
قدم زدیم نمی گذرم


توضیحات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی