پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام باز نیستی

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام باز نیستی

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Music By Mostafa Fattahi Called Baz Nisti

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی به نام باز نیستی

 

باز نیستی پیشم فکر توام
دارم دیوونه میشم
اونی که میخوام نمونده پیشم
میدونه عاشق دیوونگیشم
ولی رفت و نمون اونی که میدید
که من عاشقم عاشق سادگیشم
کاش بود و میدید اشک چشام
برام تنهایی سخته سنگینه حال و هوام
وقتی از ته قلبم من تو رو خواستم
فهمیدی که چی میخوام
فهمیدی که چی میخوام
دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره
وقتی که گفتی می مونم
یه دروغ بود یه دروغ بود تموم حرفات
منم که ساده پای عشقت میسوزم
دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره
وقتی که گفتی می مونم
یه دروغ بود یه دروغ بود تموم حرفات
منم که ساده پای عشقت میسوزم
باز نیستی پیشم فکر توام
دارم دیوونه میشم
اونی که میخوام نمونده پیشم
میدونه عاشق دیوونگیشم
ولی رفت و نمون اونی که میدید
که من عاشقم عاشق سادگیشم
کاش بود و میدید اشک چشام
برام تنهایی سخته سنگینه حال و هوام
وقتی از ته قلبم من تو رو خواستم
فهمیدی که چی میخوام
فهمیدی که چی میخوام
دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره
وقتی که گفتی می مونم
یه دروغ بود یه دروغ بود تموم حرفات
منم که ساده پای عشقت میسوزم
دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره
وقتی که گفتی می مونم
یه دروغ بود یه دروغ بود تموم حرفات
منم که ساده پای عشقت میسوزم


توضیحات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی