پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید مهدی حسینی بنام ساده ی فوق العاده با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ساده ی فوق العاده از مهدی حسینی

Download New Music Mehdi Hosseini – Sadeye Fogholade

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

متن آهنگ مهدی حسینی ساده ی فوق العاده :

مهدی حسینی ساده ی فوق العاده

کنار تو زندگی خوب پیش میره خوش به حال دلی که پیشت گیره
خوش به حال منی که دوست دارم هر موقع بخوام سرمو روی شونت میذارم♪♪♫♫♪♪♯
کنار تو هیچ استرسی نمیگیرم چون مال منی ما مال همیم بهترینم
تو که میخندی خوبه اشکتو نبینم انگاری پاهام جدا میشه از زمینم
تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده
♪♪♫♫♪♪♯تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده♪♪♫♫♪♪♯
کناره تو خوبه سوز باد انگار که پاییزه میرم نبینم اشکات یه وقتی میریزه
تموم روزو این شده کارم دنبال تو بگردم من کنارتو زندگی ساختم بچگی کردم
مهدی حسینی ساده ی فوق العاده
♪♪♫♫♪♪♯تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده♪♪♫♫♪♪♯
تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده
کنار تو لحظه ها رمانتیک همه چی خوبه تو این روزایی که
دستاتو گذاشتی تو دستای من و چشم بسته اعتماد داری به هر کار من
♪♪♫♫♪♪♯کنار تو هیچ استرسی نمیگیرم چون مال منی ما مال همیم بهترینم♪♪♫♫♪♪♯
تو که میخندی خوبه اشکتو نبینم انگاری پاهام جدا میشه از زمینم
♪♪♫♫♪♪♯تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده♪♪♫♫♪♪♯
تو یه ساده ی فوق العاده جذابیتت زیاده من میکشونه سمتت این دله میلرزه بی اراده


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی