پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات

جدیدترین اثر میثم ابراهیمی به همراه متن آهنگ از رسانه آبان موزیک با کیفیت بالا و قابلیت پخش آنلاین . لطفا اگر آهنگ را دوست داشتید از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید . برای حمایت سایت آبان موزیک را به دوستان خود معرفی نمایید. پیشنهاد میکنیم از دیگر آهنگ های میثم ابراهیمی هم بازدید کنید.

Download New Music Meysam Ebrahimi Called Mimiram Barat

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین + متن + تکست تک آهنگ میمیرم برات با صدای میثم ابراهیمی |

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میمیرم برات

متن آهنگ میثم ابراهیمی میمیرم برات :

عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

دمو منتشر شد .
پخش بزودی …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی