پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام درگیره دلت

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Music By Pouya Saleki Called Dargire Delet

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام درگیره دلت

 

درگیره دلت جایی نمیره دلت
حالا که با منی پیشمی عشقمی نذار بگیره دلت
تو زلزله ای من خونه خراب
میخونی حرف تو چشمامو هر دفعه بی سوال و جواب
غریبه ی آشنا همه ی دنیا رو گشتم و گشتم
تا تو شدی پیدا دیگه نمیشه که بری از اینجا
موقعشه حالا تو تک و تنهایی من تک و تنها
بیا پیشم دیگه وقت نیست عزیزم دو روزه این دنیا
ببر منو تا ته خاطره ها که تموم بشه فاصله ها
نمیدونی و میدونی عاشقتم یا خدا
نترس از این حسی که دادی به من
آخه خوبه دیوونه شدن بخاطر تو همه از چشم من افتادن
اگه به تو برسم همه چی کامله دیگه چجوری شد چه کاری دادی دستم
دیوونه منم تب کرده تنم میتونی با چشات کاری کنی که همه رو پس بزنم
تو دار و ندار هواتو دارم و دیگه محاله تنهات بزارم تا ته دنیا تو همه دنیامی
صدام کن عزیزم زیر پاهات همه چیمو بریزم آخه از عشق تو مریضم اونی که میخوامی
ببر منو تا ته خاطره ها که تموم بشه فاصله ها
نمیدونی و میدونی عاشقتم یا خدا
نترس از این حسی که دادی به من
آخه خوبه دیوونه شدن بخاطر تو همه از چشم من افتادن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی