پوگبا Pogba

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Old Music By Mohsen Yeganeh Called Na Omidam Mikoni

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
منی که زندگیمو پای تو باختم
هیچی نگفتم و تنها نشستم و
پای تو سوختم و سوختم و ساختم
ساکتم و حرفام بغض میشه تو سینم
میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست
روبرومی اما خوابت رو میبینم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم
چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
دیگه باورکردن حرفات آسون نیست
دیگه زبون چشماتو نمیفهمم
چشمات ازم رد میشه نمیبینه
انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی
انگار هستم که منو برنجونی
نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلاً چی شد عاشقت شدم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی