پوگبا Pogba

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی به نام عشق کی بودی تو

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download New Music By Mojtaba Dorbidi Called Eshghe Ki Boodi To

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی به نام عشق کی بودی تو

 

عشق کی بودی تو؟
تو نفس منی آره دیوونه ی من
دارم عاشقت میشم بده دلتو به من
مث حس لمس بارون مث برق جفت چشامون
وقتی دست تو دستو اوج ابرا میرسه صدامون
عشق من چشم من دنبال توئه هر جا
پس باش و شیدا شو بیا دل بزن به دریا
حرفامو فهمیدی بی ترسی و تردیدی
دیگه دست دلت رو شد آخه دزدکی خندیدی
عشق کی بودی تو؟
حتی یه لحظه هم بی تو نمیشه سر کنم بی تو
تموم زندگیمی تو
حتی یه لحظه هم بی تو نمیشه سر کنم بی تو
تموم زندگیمی تو
آخه عشق کی بودی تو؟
تو نفس منی آره دیوونه ی من
دارم عاشقت میشم بده دلتو به من
مث حس لمس بارون مث برق جفت چشامون
وقتی دست تو دستو اوج ابرا میرسه صدامون
عشق من چشم من دنبال توئه هر جا
پس باش و شیدا شو بیا دل بزن به دریا
حرفامو فهمیدی بی ترسی و تردیدی
دیگه دست دلت رو شد آخه دزدکی خندیدی
عشق کی بودی تو؟
عشق کی بودی تو؟


توضیحات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
Ali Yavazu

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی